Masz już dość inwestycji w promocję, która nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Nie chcesz dłużej podejmować działań, które nie przekładają się na zwrot Twoich inwestycji? Masz wrażenie, że błądzisz po omacku? Pomożemy Ci!
Chociaż promocja w Internecie uznawana jest za jedną z najtańszych i najbardziej opłacalnych form reklamy, to jeśli nie jest dobrze zaplanowana i właściwie zoptymalizowana zamiast zysków przynosi straty. Dlatego też nie warto podejmować pochopnych decyzji i błądzić po omacku. Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi służących do lepszego planowania i optymalizacji kampanii promocyjnych w Internecie.
Analizy Internetowe – dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy?
Żeby móc skutecznie planować i wdrażać efektywne działania reklamowe potrzebujesz określonych danych i statystyk. Bez nich nie jesteś w stanie optymalizować swoich kampanii i poprawiać ich wydajności. Musisz dokładnie wiedzieć skąd pochodzi ruch na Twojej stronie czy też w sklepie oraz co się z nim dzieje (jaka jest jego efektywność). Tylko wtedy możemy bowiem mówić o optymalnej i właściwie ukierunkowanej strategii marketingowej.
Analityka internetowa dostarcza ważnych informacji, które pozwolą Ci na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Dzięki niej będziesz mógł skutecznie zoptymalizować prowadzone przez siebie działania w zakresie promocji internetowej takie jak np.:
- Promocja w wyszukiwarkach (SEO, Google Adwords itp.).
- Kampanie w mediach społecznościowych
- Optymalizacja strony lub sklepu pod kątem użyteczności (łatwości w dotarciu do określonych informacji, przydatności prezentowanych danych).
- Optymalizacji procesu zakupowego, rejestracji, wysyłania zapytań, nawiązywania kontaktu itp.
- Zwiększenie lojalności użytkowników – skuteczne nakłanianie do ponownych zakupów.
Jak więc sam widzisz profesjonalne narzędzia analityczno-statystyczne pozwalają nam nie tylko na analizę źródeł i jakości ruchu ale też określenie poziomu użyteczności serwisu i wskazanie najbardziej newralgicznych dla niego miejsc (tzw. wąskich gardeł).
Oferowana przez nas konsultacja analityczna obejmuje
- Wsparcie w doborze najbardziej efektywnych narzędzi analitycznych
- Wsparcie w instalacji oraz konfiguracji wybranego narzędzie
- Pomoc w doborze odpowiednich celów (miejsc konwersji)
- Pomoc w opracowaniu efektywnej strategii marketingowej
- Pomoc w dokładnej analizie skuteczności prowadzonych działań marketingowych
- Przypisanie konwersji odpowiednim źródłom (Conversion Attribution)
Nasza usługa obejmuje zatem nie tylko dobór odpowiednich narzędzi oraz wskazanie efektywnych sposobów ich wykorzystywania w planowaniu skutecznych kampanii marketingowych ale też dogłębną analizę zachowań użytkowników – od pierwszej ich wizyty aż do momentu wykonania pożądanej akcji (tzw. konwersji).
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!