Masz już dość inwestycji w promocję, która nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Nie chcesz dłużej podejmować działań, które nie przekładają się na zwrot Twoich inwestycji? Masz wrażenie, że błądzisz po omacku? Pomożemy Ci!

Chociaż promocja w Internecie uznawana jest za jedną z najtańszych i najbardziej opłacalnych form reklamy, to jeśli nie jest dobrze zaplanowana i właściwie zoptymalizowana zamiast zysków przynosi straty. Dlatego też nie warto podejmować pochopnych decyzji i błądzić po omacku. Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi służących do lepszego planowania i optymalizacji kampanii promocyjnych w Internecie.

Analizy Internetowe – dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy?  

Żeby móc skutecznie planować i wdrażać efektywne działania reklamowe potrzebujesz określonych danych i statystyk. Bez nich nie jesteś w stanie optymalizować swoich kampanii i poprawiać ich wydajności. Musisz dokładnie wiedzieć skąd pochodzi ruch na Twojej stronie czy też w sklepie oraz co się z nim dzieje (jaka jest jego efektywność). Tylko wtedy możemy bowiem mówić o optymalnej i właściwie ukierunkowanej strategii marketingowej.

Analityka internetowa dostarcza ważnych informacji, które pozwolą Ci na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Dzięki niej będziesz mógł skutecznie zoptymalizować prowadzone przez siebie działania w zakresie promocji internetowej takie jak np.:

  • Promocja w wyszukiwarkach (SEO, Google Adwords itp.).
  • Kampanie w mediach społecznościowych
  • Optymalizacja strony lub sklepu pod kątem użyteczności (łatwości w dotarciu do określonych informacji, przydatności prezentowanych danych).
  • Optymalizacji procesu zakupowego, rejestracji, wysyłania zapytań, nawiązywania kontaktu itp.
  • Zwiększenie lojalności użytkowników – skuteczne nakłanianie do ponownych zakupów.

Jak więc sam widzisz profesjonalne narzędzia analityczno-statystyczne pozwalają nam nie tylko na analizę źródeł i jakości ruchu ale też określenie poziomu użyteczności serwisu i wskazanie najbardziej newralgicznych dla niego miejsc (tzw. wąskich gardeł).

Oferowana przez nas konsultacja analityczna obejmuje

  • Wsparcie w doborze najbardziej efektywnych narzędzi analitycznych
  • Wsparcie w instalacji oraz konfiguracji wybranego narzędzie
  • Pomoc w doborze odpowiednich celów (miejsc konwersji)
  • Pomoc w opracowaniu efektywnej strategii marketingowej
  • Pomoc w dokładnej analizie skuteczności prowadzonych działań marketingowych
  • Przypisanie konwersji odpowiednim źródłom (Conversion Attribution)

Nasza usługa obejmuje zatem nie tylko dobór odpowiednich narzędzi oraz wskazanie efektywnych sposobów ich wykorzystywania w planowaniu skutecznych kampanii marketingowych ale też dogłębną analizę zachowań użytkowników – od pierwszej ich wizyty aż do momentu wykonania pożądanej akcji (tzw. konwersji).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!