Składowe stron sprzedażowych - o czym warto pamiętaćTwoja strona osiąga słabe rezultaty w rankingu wyszukiwarki Google? Masz problem ze sprowadzeniem na nią większej liczby użytkowników?

Nie wiesz dlaczego Google wciąż nie dostrzega wprowadzanych przez Ciebie zmian?

A może po prostu szukasz sposobu na zwiększenie efektywności prowadzonych działań promocyjnych? W takim razie potrzebujesz profesjonalnego audytu SEO!

Audyt SEO to nic innego jak ocena Twojej witryny pod kątem jej dopasowania do wymagań wyszukiwarki ale też użytkowników. Pamiętaj bowiem, że strona www powinna być stworzona w pierwszej kolejności dla użytkownika, a dopiero później dostosowana do wyszukiwarki – nie na odwrót! To przecież ludzie nabywają u Ciebie produkty lub usługi a nie roboty Google.

Co możesz zyskać dzięki profesjonalnemu audytowi SEO?

Przede wszystkim dowiesz się co możesz poprawić, aby Twoja strona była bardziej przyjazna dla robotów i użytkowników. Zidentyfikujemy także problemy, które sprawiają, że nie osiąga ona tak wysokich pozycji w rankingu wyszukiwarki, jakbyś chciał. W ten sposób będziesz mógł podjąć działania, których finalnym efektem będzie:

  • Zwiększenie ruchu w Twojej witrynie lub sklepie – a co za tym idzie także osiąganych zysków.
  • Stabilna, szybkodziałająca strona lub sklep, które są przyjazne dla robotów i wyszukiwarek
  • Brak błędów, które uniemożliwiają użytkownikom korzystanie z Twojej strony czy też sklepu.
  • Zwiększenie efektywności i skuteczności podejmowanych działań pozycjonerskich – redukcja kosztów związanych z promocją strony czy sklepu w Internecie.

Jakie elementy poddajemy analizie podczas audytu SEO?  

Kod strony

Dobrze zoptymalizowana strona internetowa powinna mieć tzw. „czysty” kod. Dlatego też w trakcie audytu poddajemy go szczegółowej analizie. Identyfikujemy błędy oraz braki a także elementy niezgodne z obowiązującymi standardami. Sprawdzamy m.in.:

  • Znaczniki Meta Title i Description
  • Nagłówki (h1, h2, h3, h4)
  • Poprawność linków wewnętrznych i adresów URL
  • Mapę witryny
  • Dyrektywy dla robotów (robots.txt, meta robots)
  • Czas ładowania witryny
  • Wewnętrzną wyszukiwarkę
  • Znaczniki danych strukturalnych (Schema.org)
  • oraz inne czynniki

Treść

Treść jest najważniejszym elementem każdej strony www. W trakcie audytu SEO sprawdzamy jej jakość oraz to, czy w obrębie witryny nie została ona zdublowana.

Optymalizacja grafiki

Dla pozycjonowania ważna jest także właściwie zoptymalizowana grafika. Pamiętaj, że roboty nie umieją czytać obrazów dlatego też trzeba im w tym pomóc. Podczas audytu przyglądamy się czy zdjęcia opublikowane na stronie nie są za duże i tym samym czy nie zwiększają znacząco czasu ładowania witryny oraz czy są dobrej jakości. Przyglądamy się również opisom alternatywnym.

Koszt audytu SEO – czy jest drogi?

Cenę audytu SEO ustalamy indywidualnie w oparciu o plan, który przygotowujemy wspólnie z Klientem. Chcemy wiedzieć na czym Ci zależy i co chciałbyś zyskać, dzięki naszej usłudze. W ten sposób możemy Ci zagwarantować efekt, którego potrzebujesz.