Płatna reklama w Google (tzw. linki sponsorowane Google AdWords) to doskonałe uzupełnienie tradycyjnego pozycjonowania. Dzięki niemu możesz bardzo szybko stać się widoczny w sieci i tym samym zacząć zarabiać realne pieniądze.
Płatna reklama w Google (tzw. linki sponsorowane Google AdWords) to doskonałe uzupełnienie tradycyjnego pozycjonowania. Dzięki niemu możesz bardzo szybko stać się widoczny w sieci i tym samym zacząć zarabiać realne pieniądze.
8 powodów, dla których warto skorzystać z linków sponsorowanych Google AdWords
-
Szybkie efekty – Na efekty tradycyjnego pozycjonowania trzeba czekać przynajmniej kilka tygodni. W przypadku kampanii Google AdWords rezultat widoczny jest od razu. To doskonałe rozwiązanie szczególnie w przypadku firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą internetową ale też tych, które w sieci działają już od kilku czy kilkunastu lat (jako wzmocnienie dotychczasowych metod promocji).
-
Doskonałe dopasowanie przekazu do potrzeb grupy docelowej – Zaletą reklam Google AdWords jest możliwość ich perfekcyjnego dopasowania do potrzeb grupy docelowej. Przekaz może być skierowany np. tylko do osób, które szukają konkretnej firmy lub konkretnego produktu. Reklama będzie widoczna jeśli wpiszą one w okno wyszukiwarki zdefiniowaną wcześniej frazę np. „firma budowlana Kraków”. Dzięki temu uzyskujemy większą skuteczność.
- Możliwość zdefiniowania miejsca -Jeśli prowadzisz lokalny biznes i zależy Ci na dotarciu do społeczności z danego miasta czy regionu, to Google AdWords są dla Ciebie doskonałym narzędziem promocji. Możesz zawęzić wyświetlanie reklam tylko do określonego obszaru zarówno w Polsce jak i za granicą. Dzięki temu kampania prowadzona jest bardziej efektywnie, a jej koszty niższe.
- Docieranie do potencjalnych Klientów we właściwym czasie – Istotną zaletą reklam Google AdWords jest fakt, że docierają one do potencjalnego Klienta w najlepszym możliwym czasie – wtedy, gdy potrzebuje on konkretnej usługi lub produktu. Dzięki temu szansa na to, że użytkownik odwiedzi naszą stronę lub sklep i złoży zamówienie jest naprawdę wysoka.
- Płatność za efekt a nie wyświetlenia – Wykupując linki sponsorowane płacisz nie za ich wyświetlenie ale za efekt – użytkownika, który odwiedził Twoją witrynę. Reklama może więc być wyświetlana przez długi czas ale opłata naliczana jest tylko wtedy, gdy ktoś na nią kliknie.
- Szeroki zasięg oddziaływania – Reklama w wyszukiwarce Google jest zdecydowanie najbardziej efektywną i skuteczną formą promocji. Dlaczego? Dlatego, że z Google korzysta prawie 14 milionów Polaków. Żadna inna forma promocji nie ma tak szerokiego zasięgu oddziaływania.
- Doskonałe dopasowanie do Twoich potrzeb – Wyjeżdżasz na urlop i nie chcesz, aby w tym czasie wyświetlały się Twoje reklamy? W Twojej ofercie pojawił się nowy produkt lub też zorganizowałeś atrakcyjną promocję i szukasz sposobu na to, aby dowiedziało się o niej więcej Klientów? Google AdWords pozwala na łatwe dopasowanie intensywności wyświetlania reklam tak, aby kampania była zgodna z Twoimi potrzebami. Możesz zawiesić ją na czas trwania swojego urlopu lub też zintensyfikować, gdy pojawi się taka potrzeba.
- Efekt, który można łatwo przeliczyć na zyski – Google AdWords oddaje do Twojej dyspozycji szereg narzędzi analitycznych, które pozwalają na szybkie sprawdzenie czy reklama rzeczywiście przynosi korzyści. Jeśli np. koszt sprowadzenia internauty na Twoją stronę wynosi 20 groszy i 1 osoba na 10 dokona zakupu, to opłata jaką musisz ponieść za pozyskanie 1 Klienta wynosi 2 zł.
Prowadzić kampanię samodzielnie czy skorzystać z pomocy specjalistów?
Jeśli masz niewielkie pojęcie na temat tego, w jaki sposób funkcjonuje Google Adwords i nie posiadasz doświadczenia w planowaniu, prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych w tym systemie, to znacznie lepsze efekty osiągniesz wówczas, gdy zdecydujesz się na pomoc specjalistów. Twoja kampania będzie bowiem nie tylko skuteczniejsza ale również tańsza. Pamiętaj, że każde tzw. „puste kliknięcie” (kliknięcie nieprzekładające się na zakup) generuje niepotrzebne koszty. W związku z tym nie chodzi o to, aby Twoja reklama była możliwie jak najczęściej klikana ale o to, aby klikali w nią właściwi internauci.
Jesteś zainteresowany pomocą w planowaniu i wdrożeniu kampanii Google Adwords?
Zapraszamy do kontaktu z nami!