Zastanawiasz się ile tak naprawdę kosztuje reklama w Internecie? Martwisz się czy będzie Cię na nią w ogóle stać? Nie wiesz, w jaki typ e-promocji zainwestować? Zaufaj nam! Pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązanie.
Ile będziesz musiał zainwestować w e-reklamę?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Optymalny budżet reklamy ustalany jest bowiem na podstawie określonych przez Ciebie celów lub to cele są definiowane na podstawie budżetu, który możesz przeznaczyć na promocję w sieci.
W zależności od tego, jakim budżetem dysponujesz zaplanujemy zatem kampanię reklamową, dzięki której będziesz mógł osiągnąć jak największe korzyści (czytaj zyski). Nie narzucamy Ci sztywnych ram ani też nie wymagamy od Ciebie inwestycji, których nie jesteś w stanie udźwignąć finansowo.
Czy reklama w Internecie jest droga?
Tak naprawdę istnieją różne typy reklamy w Internecie. Niektórzy nie płacą za nią ani złotówki lub też płacą bardzo niewiele. Niemniej jednak całkowity koszt, który będziesz musiał ponieść uzależniony jest od celów, które chciałbyś osiągnąć. Niestety nie da się zwiększyć sprzedaży o 1000% bez żadnej inwestycji. Dlatego też postaramy się wspólnie z Tobą zaplanować taki budżet, który pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż na zadowalającym poziomie ale jednocześnie nie będzie dla Ciebie rujnujący.
Warto także podkreślić, że sama reklama w Internecie jest najtańszą formą promocji. Gdybyś chciał ten sam efekt osiągnąć promując się w tradycyjnych mediach takich jak prasa, telewizja czy outdoor musiałbyś zapłacić kilkaset razy więcej!
Ile kosztuje reklama w Google AdWords i pozycjonowanie?
Budżet kampanii Google AdWords definiujesz sam. W związku z tym to od Ciebie zależy, ile za nią zapłacisz. My jedynie możemy zaproponować Ci minimalny nakład finansowy, który pozwoli prowadzić efektywną kampanię promocyjną w wyszukiwarkach. Pamiętaj, że w przypadku reklamy Google AdWords płacisz jedynie za kliknięcie w link prowadzący do Twojej witryny – innymi słowy za potencjalnego Klienta zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.
Może zatem bardziej opłacalne jest pozycjonowanie? Tak naprawdę te dwie formy reklamy uzupełniają się. W związku z tym nie można powiedzieć, że jedna z nich będzie korzystniejsza niż druga. Musimy bowiem ewentualne korzyści rozpatrywać przez pryzmat zysków. Decydując się na pozycjonowanie powinieneś mieć świadomość, że na efekt będzie trzeba poczekać. Jest to zatem inwestycja długoterminowa. Niemniej jednak rezultaty działań pozycjonerskich utrzymują się przez dłuższy czas.
W przypadku tej formy promocji także możesz elastycznie zarządzać swoim budżetem decydując się na formę rozliczania, która będzie dla Ciebie najkorzystniejsza – płatność za efekt, abonament miesięczny itp.
Chcesz dokładnie wiedzieć, ile będzie Cię kosztowała reklama w Internecie? Skontaktuj się z nami. Chętnie przygotuje dla Ciebie niezobowiązującą wycenę, która da Ci jasne odpowiedzi na postawione wyżej pytania.
Zapraszamy!